mandag 23. januar 2012

John Van-G

Sa at det skulle komme et innlegg om min nye make up, å her kommer det, litt senere enn meningen.
Dette merket er helt nytt for meg, de har fått det inn på salonger der venninen min jobber. Har prøvd ut øyenskyggene og blushen i en måneds til nå, er rimelg fornøyd. Øyenskyggene holder hele dagen, blushen derimot må freshes opp noen ganger.
Så har jeg en ny maskara fra Yves Rocher, anbefales IKKE! Den er rett og slett helt håpløs, den ryr å smitter av, den er grusom. Å den nye fantastiske neglelakken min! Jeg elsker den! Den holder bra og dekker godt, love love love! Har prøvd Chanel sine, disse holder like bra som Chanel! Men koster bare 69 kr! Supert!




Min favoritt for tiden! Elsker fargen! Hmh, ser ut som jeg har mannehånd? 






Det geniale kittet med magnet








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar