tirsdag 28. februar 2012

What time is it?

Jo, det kan jeg fortelle deg! For jeg har nemelig fått meg en etterlengtet veggklokke! Bestemoren min har mast om at jeg må få meg en veggklokke helt siden jeg flyttet fra mamma i 2008.. Ting tar tid? Jeg har leita å sett på flere klokker, men har ikke funnet noen jeg har likt. Men så, her hjemme på Byggmakker av alle plasser fant jeg den!



Er den ikke fin? Den er fra Black Design og kostet kun 549,- Bestemor var og veldig fornøyd med den ;) Jeg elsker den, mannen, not so much. Men det får så være..

Var i Tromsø forrige helg, ah for en by!Skulle ikke trodd at jeg hadde kamera med, helt tragisk lite bilder ble tatt. Fikk tatt noen av guddattra mi da, hadde fotosession med henne på HM der jeg var med henne og pappaen, vi prøvde alle hattene og luene vi fant, morsomt! Den flinke mammaen var på UiT på forelesning, så da ble det vi tre på bytur.

Fredagen skulle jeg å Sandra ut å spise det ble heller noen øl å en flaske champis, før vi kom oss ut på Grunder der vi drakk vær sin styggeste Mojito.

Lørdagen var det shopping og lunsj på Grunder med Anniken. Traff Sandra senere i byen, fikk kjøpt en longs, så var det hjem å stelle i stand til innflyttnings fest! Hallao!

Bilderas!







Shotterulett..


Meg på festen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar